יום ו', טז’ בתמוז תשע”ט
דף הבית מרחבי כיתות תחומי דעת טפסים הנהגת הורים גלריית תמונות יצירת קשר
קבוצת השווים שבה מתרחשים תהליכים לימודיים וחברתיים הינה קבוצה הטרוגנית, שחבריה שונים זה מזה בהיבטים מגוונים, כמו: צרכים, משאלות ושאיפות, תפיסות עולם, דעות ורצונות, מראה חיצוני, תכונות אופי, יכולות וכישרונות, תחביבים, מסורות ותרבויות.

שונות זו באה לידי ביטוי בשלבים השונים של תהליך התפתחותה והתגבשותה של קבוצת השווים, והיא שבה ומתעצמת במצבים של השוואה חברתית. השונות וביטוייה המגוונים בפעילות החינוכית, החברתית והלימודית עשויים לזמן לחברי קבוצת השווים הפריה הדדית, התפתחות אישית וחברתית והתנסות במימוש ערכים כמו: מתן כבוד לשונה, קבלת האחר ועוד.בספרות המחקרית ניתן למצוא סימוכין לכך שמפגש עם השונה ושיתוף פעולה עימו לאורך זמן עשויים לסלול את הדרך להתפתחות אישית וללכידות חברתית.במסגרת לימודי "מפתח הלב", כל תלמידי בית הספר משתתפים ב"תכנית השגרירים", שבה כל כיתה אחראית על "שגרור" ערך החודש לילדי ביה"ס. ה"שגרור" נעשה על ידי טקסים ופעילויות מגוונות, הן בכיתות והן בהפסקות, סביב ערך החודש. על שגרור ערכי מפתח הל"ב, זכה בית ספרנו בהצטיינות ערכית מחוזית. במקביל, אנו מקפידים לתת "תפקיד לכל תלמיד", וזאת כדי לפתח ערכים חשובים כמו: אחריות ונתינה, וליצור תחושת שייכות ומעורבות של כל תלמיד בכיתה ובבית הספר.

 
 
חברת הילדים הדמוקרטית
הנהגה ירוקה
נאמני זה"ב
נאמני ספריה
חממה ליזמות
תכנית אמירים
הקשר הרב דורי
רדיו גורדון-גוונים
חווה חקלאית
מקהלה - בוגרת וצעירה
נבחרות אתלטיקה
עיתון בית הספר
שישי עם גילה
שגרות בוקר
מפגשי "יא סלאם"
למידה בשעת חירום